In bolinhas look look of the day Oasap outfit outfit post polka dots primavera simple outfit simples sring outfit summer outfit

Outfit | Oasap Shirt




Camisa Oasap, Calças Pull and Bear

Oii! Este post é dois em um. Têm a minha camisa nova às bolinhas super fofa da Oasap e a porta da minha casa que também é muito fofa a meu ver. 
As calças que tenho aqui foram recuperadas do monte de roupa para vender, mas visto que estou ligeiramente mais cheinha elas voltaram a servir-me bem. 
Este outfit foi o mais perto de misturar "padrões" que eu consegui. Tenho um medo terrível disso, mas ao mesmo tempo uma enorme curiosidade! 
Voltando à camisa, se gostam vão ao site da Oasap, há em verde que também é muito fofa. Para ir directo à blusa cliquem aqui

Love

LVB

Related Articles

8 comentários:

Vera disse...

que camisa fofinha =)
gostei muito das fotos
*

Amber Blue Bird disse...

thats a very cute blouse. I love the laid back vibe of it.

IZA disse...

gosto do conjunto.

Anónimo disse...

Cute and very fresh, the blouse look quite nice and not heavy to wear day-by day, nice outfit hun xxx

fashion meets art disse...

i love your blouse- looks like summer. amazing!
lovely greets and a great weekend to you.
maren anita

FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

maheolvi disse...

I love your summer like blouse and also like how you wear it. It looks very nice. A good item for our wardrobe this summer! Like the pictures.

maria sousa disse...

Aww adorei o outfit e o teu blog (: Já sigo!

Mia Maria disse...

Had already seen this Oasap shirt on your blogg and liked it. Now I also like it on you and the whole outfit looks great. keep giving us ideias. love.xxxx