26 de setembro de 2011

Shopping (the things that stayed and should have come with me)



 ZARA
 H&M

Estou a agir de forma depressiva eu sei, mas não pude deixar de vos mostrar as peças que me apaixonaram na minha ultima aventura nas compras e que por uma razão ou por outra acabaram por ficar para trás. Obviamente não podia vir com os três casacos atrás mas isso já é outra conversa. E o chapéu ficava tão giro! O cor de vinho também é lindíssimo (e não tem nada a ver com a cor que está no site).
Acho que fico por aqui, já não falo mais de compras durante um bom bocado! Vou tentar fazer alguns outfit posts brevemente, mas não tenho muito tempo/oportunidade agora. Vamos ver!

Now I'm acting all depressed! These are the items that for some reason stayed behind in my recents shopping adventures. Obviously I couldn't have all those coats, but I really fell in love with them at the time! And the hat is so nice on! The burgundy colour is great too.
I think this is it, I'm not going to talk about shopping for a while now! I'll try to get some outfit posts in soon for you guys. I don't really have much time/opportunity now. We'll see!

6 comentários :

Sara disse...

Também ando vidrada nesse primeiro casaco.

Carolina* disse...

Adorei o da primeira imagem :)

The Car Addict disse...

What a nice Blog!!

Do you like the new "Maserati Kubang" ? ;-)

Babe Jane disse...

lovely hat, I own it in black :)

KONSTANTINA TZORTZI disse...

great choices :)
thanks for your kind comment sweetie! wanna follow each other?
xoxo

http://limonspective.blogspot.com/

t disse...

Nice stuff!

http://initialed.blogspot.com