22 de setembro de 2011

New Start + Second F/W Shopping

 Hoje foi o meu primeiro dia na Uni. Muito assustador...mas felizmente descobri que conhecia uma rapariga da minha turma e isso deixou-me mais calma. Ela actualizou-me sobre tudo o que perdi e acabou por correr tudo bem!

Resumo:
  • Estou a passar-me com a quantidade de trabalho que já nos foi pedido (começando com um livro que tenho de ler sobre a Historia de Roma).
  • Estou preocupada em não ter sucesso outra vez.
  • Contudo a recepção não foi tão má quanto pensava que ia ser. 
  • Comprei montes de material escolar para me entusiasmar acerca de ter tanto para estudar e trabalhar.
Today was my first day at Uni! Pretty scary stuff...but luckly I found out that I had a class mate that I kind of knew so I was much more calm after that. She showed me around and I was alright in the end!

Resumé:
  • I'm freeking out with all the work I already have lined up to do (starting with a book I have to read until tuesday on the History of Rome) .
  • I'm worried I'm not going to be able to succeed this time, once more.
  • However it wasn't as bad as a reception as I thought it could be!
  • I bought lots of new school stuff to get me excited about working and studying a lot!

 Ambas Pull and Bear.
 Both Pull and Bear.
 Tive de ir ao c. comercial comprar o material e aproveitei para me encontrar com uma amiga para jantarmos e darmos uma voltinha pelas lojas. Acabei por comprar mais duas coisinhas.
Digam lá que esta gabardina não é o MÁXIMO? É tipo a do capitão Iglo ahaha


I had to go to the shopping center anyway to get school stuff, including that damn book that I can't get anywere, so I popped into some shops with my mum and a friend and ended up buying a few more things. 
How AWESOME is this rain coat??? It's like captain Iglo ahaha

Love

LVB

5 comentários :

kcomekarolina disse...

the rain coat is fab!


xoxo from rome
K.
http://kcomekarolina.com/

Miss Bad disse...

Gostei mais das botas ;D

http://thediariesofmissbad.blogspot.com

Pia disse...

Wauw, those boots are amazing.
Follow you, because of your blog i get amazing inspiration!
follow me to: www.pacificthings.blogspot.com
Xoxox Pia

Fabrizia disse...

Hi! I found your blog and I like it so much! Lovely boots!
Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

Cosa mi metto???

Amber Blue Bird disse...

that rain is pretty rad. I love the bright yellow color.