In look of the day outfit of the day

Xeque Mate


Acabei de ver que o meu cabelo está terrível nestas fotos. Está às manchas!. Nota: pintar o cabelo o mais rápido possível!
Sem ser isso hoje sou um panda muito contente. Acordei com uma chamada na qual me informaram que tinha sido seleccionada para trabalhar na Pull and Bear. Estou muito muito contente e por isso não quero saber do meu cabelo neste momento. Mas se calhar devia fazer alguma coisa antes da reunião na próxima semana!
Bem, voltando ao que interessa. Vesti isto há uns dias. Estas fotos foram tiradas no meu jardim que tem um ar assim um pouco selvagem, talvez umas ervinhas a mais, mas quem é que se importa? :)

I've just realized that my hair look so terrible in these pictures. It's like two different colours. Note to self :dye hair ASAP!
Apart from that I'm a very happy panda today. I woke up with a call telling me that I had been selected for a job in Pull and Bear! Very very happy right now so I don't care what my hair looks like. Although maybe I should get it fixed before I go for my meeting next week!
Anyway back to this outfit. I wore it a few days ago. This pictures were taken in my garden. It's looking very wild and nice ahaha maybe a little over the top with the weeds but who cares :)


Camisa: Pull and Bear (não foi de propósito); Jeggings: não faço a mínima ideia, foi o meu pai que me ofereceu e não têm etiqueta =/; Botas: Modalfa; Mochila:Misako; Brincos: Bijou Brigitte

Shirt: Pull and Bear (not on perpose); Jeggings: I have no idea, my dad got them for me and they don't have a label =/; Boots: Modalfa; Back pack: Misako; Earings: Bijou Brigitte



Hoje está um dia lindo, espero que o vosso tenha começado tão bem como o meu e se não, que acabe maravilhosamente.

Today is a beautiful day, I hope your day started a well as mine and if not, I hope it ends amazingly.

Love

LVB

Related Articles

9 comentários:

Karro disse...

i think you look very cute. And outfit is simple and adorable for everyday. Nice ^.^
you have a nice blog. Good luck
follow me back
stylebykarro.blogspot.com

Maria Ana disse...

Gosto das tuas botas! Parabéns pelo trabalho!

beijinhos
thebeautylover.blogspot.com

Fashion Cappuccino disse...

Very cute outfit! Perfect for an easy-going day. Is that your house? It's so pretty! xoxoxoo

rebecca disse...

love your shirt (:

http://itscohen.blogspot.com/

Renata disse...

linda linda linda!!!!! :D Adorei teu blog! Bjuussss

Cylia disse...

how cool you got a pool in the backyard?:) and your hair doesn't look terrible!:)

hi, my name is aleksandra disse...

you look amazing. you've got amazing shirt :)

ChiccaStyle disse...

Love your ankle boots!
http://chiccastyle.blogspot.com/

Cylia disse...

hey girl:) thanks for following me! you rock. And I'm having a wonderful day! hope you too;)