In

Why not hibernate?

Está sol! E eu fui escrever para a rua. Custo a ver o que estou a fazer mas não me interessa. Tudo é compensado quando sinto o quentinho nas costas. Ai que saudades. Sinceramente acho que devíamos hibernar no Inverno. Até porque aqui no Algarve até parece que estamos hibernados. O turismo esquece, logo empregos esquece, noites esquece, coisas para fazer esquece...ou seja porque não hibernar?! Ok, eu sei que é uma teoria pouco realista e ainda menos fundamentada, mas para mim que estou aqui a viver a meio gás seria uma boa hipótese. No entanto nem tudo são coisas deprimentes, fui contactada para fazer parte de um projecto de cosmética e estou a ponderar aceitar. As condições são boas e não perco nada em experimentar. Mas ainda não está nada confirmado, estou à espera que me mandem os catálogos para poder analisar os produtos e decidir se me quero envolver nisto ou não. O que acham?

Para finalizar ficam aqui uma fotos (de qualidade maravilhosa) que tirei enquanto escrevia este post.

It's sunny! And I'm writing outside. Can't see what I'm doing but I don't care. Everything is fine as soon as I  feel the warmth on my back. Oh how I missed this. I honestly think we should hibernate in the winter. Especially because here in the Algarve we seem to be hibernated anyway. No tourism, so you can forget jobs, at night bars are like being in the desert, nothing to do ... so why not hibernate?! Ok, I know that this an unrealistic theory and even less substantiated, but for me, I'm here living at half gas it would be a good idea. However, not everything is depressing stuff, I was contacted by a cosmetic company to be part of a  project and I am considering accepting. The conditions are good and I don't lose anything by trying. But nothing is confirmed yet, I am waiting for the catalogs to be sent in order to analyze the products and decide if I want to get involved in this or not. What do you think?

Finaly here are some pictures (wonderful quality) that I took while writing this post.

(webcam photos)

Votem na sondagem no canto superior esquerdo do blog.
Vote in the poll on the top right side of the blog.

Love

LVB

Seguiam-me no:
Please folow me on:
Facebook Twitter Bloglovin 

Related Articles

5 comentários:

LA disse...

Nice pics!




LA

cuteredbow disse...

Really nice blog !

http://cuteredbow.blogspot.com

GlamorousGirl disse...

it looks sunny by you! i'm so missing the sun! huere is super cold :(
nice post :)

come and check out my blog :)
follow me on:
http://www.bloglovin.com/en/blog/2187105/glamourgirl
http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

t disse...

Cute pics!

http://initialed.blogspot.com

nodepositnoreturn disse...

os óculos são de que marca? ando à procura de uns mas não os encontro :(