In

Favourite Colours

Hoje estive a ver o site da Sephora e senti-me inspirada por estas cores maravilhosas que a colecção oferece. Gosto muito de maquilhagem, mas não sou de gastar muito dinheiro. A marca própria da Sephora serve perfeitamente. A relação qualidade/preço é perfeita. Fiz uns conjuntos das minhas cores preferidas, desde das sombras de olhos aos batons. Não incluí gloss porque não sou grande fã. Acho que é muito pegajoso e o meu cabelo fica colado aos lábios, gosto mais de batom. Conhecem alguma marca que tenha gloss não pegajoso e que seja minimamente em conta?

O que acham das minhas escolhas?

Today I've been looking at Sephora's website and feeling inspired by the lovely colors there collection offers. I love make up, but I'm not one that spends lots of money on it. As far as I can say Sephora's own brand is perfectly suitable. The price/quality ratio is perfect. So I've put together a few of my favourite colours, from Eyeshadow to Lipstick. I didn't include Lipgloss because I'm not really a lover. I find that it's sticky and my hair gets stuck on my lips so I'm more of a Lipstick fan. Do you know any non-sticky Lipgloss that's somewhat affordable?

What do you thing of my choices?











Related Articles

3 comentários:

Fashion Cappuccino disse...

I really love the Blush Me Mono collection! So pretty and fresh! I'm looking for the non-sticky lip gloss as well! I usually wear lip balm though. xoxoxoxo

Maria Ana disse...

mmm, adoro o hawaiian beach! esse tipo de cores fica mto bem nos meus olhos. de que cor são os teus?

tb te sigo;)
beijinhos
thebeautylover.blogspot.com

Uniqua disse...

I love the eyeshaddow shades :)