20 de janeiro de 2011

Golden Globe Cool Off

Português: Sim o Globos foram no domingo e hoje é quinta, mas eu gosto de apreciar as coisas com tempo, ver o que as outras pessoas acham, para depois ter uma opinião sensata.

English: Yes the Golden Globes were on Sunday and it's now Thursday but I like to think about thing and have time to apreciate, to see what other people think and to make sure I don't change my mind, I am a woman after all and that's what we do, change our minds all the time.

Angelina Jolie

Adoro este vestido. Um vestido Atelier Versace verde esmeralda? Há melhor?

I love this dress. Atelier Versace emerald grenn dress? What could be any better?

Anne Hathaway
Aqui está mais um vestido de mangas compridas, que é tão bonito como o da Angelina na minha opinião. Adoro os ombros e a maneira como o vestido lhe assenta é perfeita. Armani Privé no seu melhor.

Here is another longsleeved dress, which is just as beautiful as Angelina's one in my opinion. I love the bold shoulders and the dress fits her really great. Armani Privé at it's best.

Emma Stone

Nesta foto ela está com um ar muito simples, mas vocês viram-na ao vivo na noite do evento? Estava fantástica, linda mesmo. E o cabelo loiro? Eu não era uma fã, mas no domingo ela estava deslumbrante. O vestido é Calvin Klein aberto atrás.

She looks plain here in the picture, but did you guys see her live at the event? She looked amazing, so beautiful. And the blond hair? I wasn't a fan, but on Sunday she looked gorgeous. The dress is  a open back Calvin Klein.

Linda, não?

Lovely ain't she?

Natalie Portman

Eu gostei deste vestido da primeira vez que o vi e achei que ela estava bonita mas agora já não tenho tanta certeza. Este vestido não tem nada a ver com a Natalie. Rosa bebe? Não mesmo. Por isso embora ela esteja bonita não posso dizer que adoro o vestido Viktor & Rolf.

When I first saw this dress I liked it, and I thought it looked good but now I'm not so sure. This dress is so not Natalie. Baby pink? Natalie in baby pink? No. So altough she lookes nice I can't say I love the Viktor & Rolf dress.

Julianna Margulies

Este vestido não é espetacular, mas há alguma coisa nele que eu gosto então decidi pôr aqui para me dizerem o que acham deste Yves Saint Laurent vintage.

This dress is not amazing but there is something about it that I like so I though I would put it here so you can tell me what you think of the Yves Saint Laurent vintage dress.


Michelle Williams
O que é que ela estava a pensar? Por favor! Este vestido não seria aceitável em lugar nenhum muito menos nos Globos de Ouro. Infelizmente tenho que dizer que odeio este vestido de Valentino. 

What was she thinking? Please! This dress wouldn't be nice in any ocasion, but the Golden Globes? Seriously? I'm sorry but I have to say I hate this Valentino gown.

Helena Bonham

This picture is from people.com.
Ok, todos sabemos que ela se veste de uma maneira estranha e eu acho que neste caso os sapatos de cores diferentes são demasiado estranhos. Mas eu até gosto do vestido. Não estaria certo se ela aparecesse com um comum vestido que se vê na passadeira vermelha e o cabelo arranjadinho. Eu acho que ela está muito bem com este vestido de Vivienne Westwood, tendo em conta que ela é a Helena Bonham.

Ok, so we all know she dresses crazy and I think the shoes are a little bit to crazy. But I kinda like the dress. It wouldn't be her if it was your average red carpet dress with sleek hair and so on. I think she looks good in her Vivienne Westwood gown having in mind she is Helena Bonham.

Golden Globe Trends

Verde/Green

Vermelho/Red

Minimalista/ Minimalist

 Rosa/Pink

The trend pictures are from people.com.
Verde: Adoro! É uma das minhas cores preferidas e não é normal como o vermelho.
Green: Love it! It's one of my favourite colours and it's not normal like red.

Vermelho: A cor já se viu muito e os modelos dos vestido não me dizem nada.
Red: It's too obvious and the dresses don't mean anything to me.

Minimalista: Estou a gostar imenso, embora seja difícil de aceitar porque nestes eventos é suposto ser-se vistoso e glamoroso e por ai fora.
Minimalist: Loving it! Although it's hard to accept.

Rosa: Bonito e feminino. Não tenho nada de negativo a apontar.
Pink. Pretty and feminine. I don't have anything bad to say about it.


Beijinhos
LVB

Love
LVB

4 comentários :

Henrique Loja disse...

well i have to say the vintage YSL gown is beauuutiiiful

LYDIA HOPE disse...

Angelina and Anne were my favourites of the night x

martienn disse...

wo !
amazing blog ; )

follow me back !:*

Fashion Cappuccino disse...

I love all your choices! My favorites were Anne, Emma and Clarie Dane's dresses :-) xoxoxoo