In outifit of the day

Loira eu? / Blond me?



Português: OMD ontem e hoje foram 2 dias bem atribulados. Acho que nem contado acreditam...mas em dois dias já tive 3 cores de cabelo e não posso dizer que tenham sido bonitas... Bem mas agora depois de muito descolorante e muita tinta estou satisfeita! Finalmente! E lembrem-me de nunca mais pintar o cabelo de loiro sim? xD
Em relação ao look, é uma coisa muito simples, so para ir fazer umas coisitas à cidade! Ah e nem sabem hoje quase que roubei uma luva de banho. Ahaha! Sai da Casa com aquilo na mão e nem paguei, quando ia a meio da rua é que vi o que tinha feito. Voltei lá a correr e a senhora só me disse: Estava a ser filmada. OMD ahaha que medo! Também só custou 99cent!
Bom resto de dia!

Beijinhos
LVB

English: OMG the last two days have been so hectic. In two days I've had three hair colors and I can not say they were nice... Anyway now after lots of bleaching and hair dye I'm finally happy! And please remind me to never dye my hair blond again! xD
Moving on to the look, it's very simple, just running some errands in town! Oh and you won't belive what I did today! I almost stole a bath mitt. Ahaha! I left the shop with it in my hand and didn't pay. Only when I was half way down the street I realized what I had done. I ran back there and the only thing the lady said was: You were being filmed. OMG ahaha what fear! It was only 99cent!
Have a nice day and remember not to leave the shop without paying, they are watching you!

Love xxx
LVB

Related Articles

0 comentários: